Reklamační řád

Prodejce AIMIL Pharmaceuticals EU s.r.o., Holzova 10b, 628 00 Brno, stanoví pro případ reklamace zboží následující postup:

  1. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta) zákazníkovi.
  2. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře a dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu České poště v místě bydliště nejpozději do dvou pracovních dnů a současně prodejci do tří pracovních dnu po převzetí.
  3. Kupující musí oznámit zjištené vady prodejci písemně na adresu prodejce. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
  4. Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží – přiměřenou slevu z kupní ceny – odstoupení od smlouvy.
  5. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list) a vlastní reklamované zboží.
  6. Kupující při uplatňování reklamace vyplní reklamační formulář a zašle ho písemně faxem nebo poštou na adresu prodejce.
  7. Reklamace se vyřizují na adrese distribuce prodejce, tj.:
    AIMIL Pharmaceuticals EU s.r.o.
    Holzova 10b
    628 00 Brno
###message